matheraum.de
Raum für Mathematik
Offene Informations- und Nachhilfegemeinschaft

Für Schüler, Studenten, Lehrer, Mathematik-Interessierte.
Hallo Gast!einloggen | registrieren ]
Startseite · Forum · Wissen · Kurse · Mitglieder · Team · Impressum
Forenbaum
^ Forenbaum
Status Hochschulmathe
  Status Uni-Analysis
    Status Reelle Analysis
    Status UKomplx
    Status Uni-Kompl. Analysis
    Status Differentialgl.
    Status Maß/Integrat-Theorie
    Status Funktionalanalysis
    Status Transformationen
    Status UAnaSon
  Status Uni-Lin. Algebra
    Status Abbildungen
    Status ULinAGS
    Status Matrizen
    Status Determinanten
    Status Eigenwerte
    Status Skalarprodukte
    Status Moduln/Vektorraum
    Status Sonstiges
  Status Algebra+Zahlentheo.
    Status Algebra
    Status Zahlentheorie
  Status Diskrete Mathematik
    Status Diskrete Optimierung
    Status Graphentheorie
    Status Operations Research
    Status Relationen
  Status Fachdidaktik
  Status Finanz+Versicherung
    Status Uni-Finanzmathematik
    Status Uni-Versicherungsmat
  Status Logik+Mengenlehre
    Status Logik
    Status Mengenlehre
  Status Numerik
    Status Lin. Gleich.-systeme
    Status Nichtlineare Gleich.
    Status Interpol.+Approx.
    Status Integr.+Differenz.
    Status Eigenwertprobleme
    Status DGL
  Status Uni-Stochastik
    Status Kombinatorik
    Status math. Statistik
    Status Statistik (Anwend.)
    Status stoch. Analysis
    Status stoch. Prozesse
    Status Wahrscheinlichkeitstheorie
  Status Topologie+Geometrie
  Status Uni-Sonstiges

Gezeigt werden alle Foren bis zur Tiefe 2

Navigation
 Startseite...
 Neuerdings beta neu
 Forum...
 vorwissen...
 vorkurse...
 Werkzeuge...
 Nachhilfevermittlung beta...
 Online-Spiele beta
 Suchen
 Verein...
 Impressum
Das Projekt
Server und Internetanbindung werden durch Spenden finanziert.
Organisiert wird das Projekt von unserem Koordinatorenteam.
Hunderte Mitglieder helfen ehrenamtlich in unseren moderierten Foren.
Anbieter der Seite ist der gemeinnützige Verein "Vorhilfe.de e.V.".
Partnerseiten
Weitere Fächer:

Open Source FunktionenplotterFunkyPlot: Kostenloser und quelloffener Funktionenplotter für Linux und andere Betriebssysteme
StartseiteMatheForenKorrekturlesenKorrekturlesen Englisch
Foren für weitere Schulfächer findest Du auf www.vorhilfe.de z.B. Philosophie • Religion • Kunst • Musik • Sport • Pädagogik
Forum "Korrekturlesen" - Korrekturlesen Englisch
Korrekturlesen Englisch < Korrekturlesen < Englisch < Sprachen < Vorhilfe
Ansicht: [ geschachtelt ] | ^ Forum "Korrekturlesen"  | ^^ Alle Foren  | ^ Forenbaum  | Materialien

Korrekturlesen Englisch: Frage (überfällig)
Status: (Frage) überfällig Status 
Datum: 13:11 Sa 26.09.2009
Autor: Dinker

Guten Nachmittag

Ich wäre ungemein dankbar um Korrekturlesen: (Satzzeichensetzung unwichtig)

I welcome you to my presentation. I’m very pleased that so many students are come.
The next ten minutes I will tell you something about a specific process. Unfortunately, exactly at this moment I have forgot my topic, because of stagefright. I hope you can help me to save my presentation, by guessing the topic, that deals with follows issues:

 Without that the Life on earth were impossible
 It‘s for the human eyes invisible
 Nearly weekly a new scenario is published
 The mankind influence this process negative
 One of the greatest challenge in the future
 Is responsible for the global Warming
Tank you very much for your help.

Folie 2 More Relevant than ever
I choice this topic, because it’s more current than ever. Nearly everyday you can find in the newspaper or in the television new headlines about it and researcher release new scenario. More about the relevance of this topic you will “erfahren” soon. I hope your knowledge about this topic aren’t very “gross”, so that I can supply you with many new things.  

Content Folie 3
Before I start with the presentation I will give you an overview what you have to expect in the next minutes.  
At first I will tell you about the history of greenhouse effect.
Afterward I will introduce the green house effect, how it works and the different between the natural and anthropogenic green house effect.
Furthermore you learn more about the consequences of the green house effect. Afterwards I will  take a look in the future and predict the development.

As you can see I don’t want reduce my presentation of the green house effect, but also give information about the impact of this process, because this lead to a better understanding of the whole subject.

Remarks
Although I try to use a standart English vocabulary It sometimes inevitable to use special English words.

History Greenhouse Effect Folie 4
The greenhouse effect was discovered from the French researcher Joseph Fourier in 1824.
1896 The Swedish chemist discover the coherence between  the incineration of fossil fuel and the development of carbon dioxide emissions
But the systematical exploration of this process began first in 1958. Charles Keeling measured an annual increase of carbon dioxide in the atmosphere.
1979 was published the first time the danger coherence between green house effect and global warming.
1992 In/by the conference of Rio de Janeiro determines to reduce the green house emission.
1997 conclude several states a contract, that names “ Kyoto-Protocol” to reduce the CO2 emission until 2010 under the level of 1990. But that this prospect aren’t such effective as it seems to be at the first glance you will “erfahren” later.


Vielen herzlichen Dank
Gruss Dinker



        
Bezug
Korrekturlesen Englisch: Fälligkeit abgelaufen
Status: (Mitteilung) Reaktion unnötig Status 
Datum: 12:20 Di 27.10.2009
Autor: matux

$MATUXTEXT(ueberfaellige_frage)
Bezug
Ansicht: [ geschachtelt ] | ^ Forum "Korrekturlesen"  | ^^ Alle Foren  | ^ Forenbaum  | Materialien


^ Seitenanfang ^
www.unimatheforum.de
[ Startseite | Forum | Wissen | Kurse | Mitglieder | Team | Impressum ]